Lördag 30/10

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska i alla fall tvinga någon av mina fina föreldrar att skjusa ut mig till klubben. Som sagt hade jag tänkt att jag tar med mig Kex och våran träningsväska och 'bor' där den här veckan. Det är väl okej? ;)
Imorgon ska mamma och Zenta iväg på bevakningskurs igen. Zenta börjar faktiskt bli riktigt duktig. På tal om Zenta så ska vi, eller mamma, MH-testa henne den 6 november. Alltså nästa helg. Självklart tänker jag följa med. Måste ju e med egna ögon hur Zenta reagerar. Tycker faktiskt det är rätt så häftigt med MH-testar och sånt. Roligt att se hur hunden reagerar på olika saker. Skotten för Zenta blir nog inga som helst problem. Hon är inte skott rädd. Kollar inte ens upp om hon håller på och lekar när det smäller. Så det ska bli spännande och se hur det går.
Oj, nej! Nu måste jag gå och rädda min lilla 'lampa'. Zenta har hittat den och tror som vanligt att det är en leksak. Hon kommer aldrig bli vuxen...


Liten Zenta undersöker vad som kan finnas under soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0