Jag älskar dig fortfarande och kommer alltid att göra.

Idag är det prick ett år sen vi blev tvugna att ta bort Kevin. Jag ser honom varje dag, genom Kex. Vissa saker som Kex gör gjorde Kevin väldigt likt. Självklart saknar jag honom otroligt mycket. Nu när jag skriver det här har jag tårar i ögonen. Kan säga att det var otroligt tur att jag hade Kex när Kevin avlivades. Jag vet inte vad jag skulle tagit mig till annars.
Kevin lärde mig nästan allt jag kan om hundar idag. 

Ville bara göra ett minnesinlägg till världens bästaste Kevin! Tack för allt du gav mig, tack för allt du lärde mig, tack för alla minnen jag fått. Tack för allt min älskade vän!


Vi saknar dig skatten...


En gammal bild. Har tyvärr ingen ny bild att visa er :(

Fina älskade lilla vän....

Kommentarer
Postat av: Carro

saknar honom:'( <3333

2010-10-01 @ 21:54:31
Postat av: Lisa och Arwen

vi tänker också lite extra på kevin idag. Han var en sån fin hund och jag är väldigt glad att jag fick en valp efter honom =)



kram

2010-10-02 @ 00:02:12
URL: http://www.lagottoarwen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0