House


                                           Ni kan låtsas att det är en bild här ;)

Har så himla tråkigt. Men nu har jag i alla fall gjort klart allt plugg... nästan. Imorgon ska jag till skolan! Blir så himla stressad av att bara ligga här hemma. Jag missar ju såå himla mycket i skolan nu. Även fast än det bara är två dagar jag varit borta så kommer det kännas som om jag varit borta ett halvår imorgon när jag kommer tillbaka. Plus att jag måste göra matten. Vi har ju prov på fredag, yeey! :(
Föresten så fick jag VG+ totalt på spanskaprovet. Jag är nöjd. Fick MVG på skrivuppgiften så jag är helt klart nöjd. Vi har fortfarande inte fått tillbaka varken svenskan, som vi gjorde för femtio år sen, eller engelskan. Fast det gör ingenting om vi inte får tillbaka engelskan.
Nu börjar House (lööve it!) igen så nu har jag inte tid med er mer, hasta luego! ;)


Kommentarer
Postat av: felicia

älskarr designen! <3

(nu gick det att komentera) :D:D

2010-10-19 @ 16:39:20
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jeeeeeeenny, jag tror du har missuppfattat allt.. det är du som är superduktig, jag är så ostrukturerad och nervig. Tack för att du tror på oss. När vi åker ner till Lotta i november kommer vi och hälsar på er så kanske vi kan träna lite tillsammans, så får jag se hur du gör med Kex ;P



kram

2010-10-20 @ 16:45:25
URL: http://www.lagottoarwen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0