Favorit i repris


Tog en paus från pluggandet och lekte lite med den här skit fina bilden. Älskar den verkligen.

Om en timme kommer mamma hem och då bär det av mot veterinären med Kex för att kolla hennes höfter. Spännande.
Idag fick vi tillbaka våra hemkunskaps prov. Och så himla arg jag blev. 1p ifrån MVG! Så irriterande. Bara för att våran dumma lärare som inte fattar vad jag menar när jag skriver det hon säger att det ska vara så får man inte MVG! Dumma, dumma dig! ;( hehe... Inte alls kul. Men jag får väl nöja mig med mitt VG+ istället så länge då. Men uppgiften vi fått nu ska jag banne mig ha MVG på! Nu du ska jag ha mitt MVG så det är så!!!! ;)
Nej, nu ska jag återvända till min spanska bok och sen så ligger engelskan och bara väntar på att få göras. Får hoppas att jag överlever...

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till mvg :D

2010-10-05 @ 20:50:38
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: karin

Nästan iaf ^^

Nästa gång blir det ett mvg xd



(kommentaren skulle sitta ihop men råkade skicka lite för tidigt xd)

2010-10-05 @ 20:51:24
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0