Tolkning



Idag hade vi halvidrottsdag i skolan. Jag och Felicia valde "eget val" och åkte ut till våra sköthästar och tolkade med pulka efter Mira och red. Skitroligt att tolka! Vi ramlade av pulkan några gånger, hahaha skratta gjorde vi i alla fall. Det måste vara super svårt att tolka med skidor? Har någon av er gjort det? Jag tyckte att det var skit svårt att hålla sig kvar på pulkan i svängarna. Tänk då att stå på ett par skidor! Sen red vi alltså barbacka. Favvis var inte så skön att sitta på men hon är väldigt mjuk i sina gångarter så det kändes bra... tills jag hoppade ner. Har värsta skavsåren i röven nu. Hahah, så går det. Men jag får skylla mig själv. Blev ju faktiskt förvarnad.
Innan vi åkte ut till stallet så tränade jag lite "detaljträning" med Kex. Men jag kände att vi inte var på topp idag så vi tränade bara i max 5 min. Jag tycker inte att det är någon idé att träna om man redan från början känner att det inte kommer att gå så bra. Nej, vet ni vad nu är det House! Ha fortsatt bra vecka :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Arwen och Toya

har för mig att jag och Sussi tolkade bakom en häst för bra många år sedan på skidor. Sånna där korta trickskidor. Gick väl inte sådär jättebra om jag inte minns fel. haha

2010-12-01 @ 14:46:02
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0