EN TYPISK JENNY

Heej! Den här dagen har gått förvånansvärt snabbt. Men dagen började verkligen inte bra! Jag gjorde en typisk-jenny-grej. Cyklade till skolan tillsammans med Cajsa. Innan jag cyklade iväg la jag ner nycklarna i väskan, vilket jag kom ihåg när jag kom till skolan. När vi kom fram till skolan och skulle låsa cyklarna hittar jag inte nycklarna! Jag letar igenom hela väskan där jag vet att jag la dom men hittar dom inte! Jag tror då att jag tappat nycklarna på väg till skolan medan jag cyklade. Så jag damp cyklade tillbaka hem men hittade dom inte på vägen hem heller. Pappa var hemma så jag sprang in och ropade på pappa att han fick skjusa mig tillbaka till skolan. När jag ropat skakar jag på väskan, kollar igenom väskan igen och ser att nycklarna faktiskt ligger i väskan!!! En tyyyyyyyypisk Jenny, hahaha, eller vad säger ni?
Eftermiddagen har tillbringats med Kex. Först stack vi till rosenfors där hon fick simma lite. Sen blev det en timmes prommis och efter det blev det kam och bad dags för hennes del. Vad tid det tog. Hon hade rätt så många små tovor, särskilt vid halsen där fästinghalsbandet sitter. Men det gick det med, jag gav inte upp!
Nej, nu ska jag fortsätta på min nya design,som jag snart ger upp, ett tag och sen gå och lägga mig. Ska upp kl. 05.00 imorgon, gush!




En bad glad Kex


Zenta älskar vatten men har inte riktigt kommit på det här med att simma än ;)


Saknar lilla Ida och tjockismagen :(

Kommentarer
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

SV: Okej :)

Inget speciellt..



Görs idag då? :)

2010-05-22 @ 10:05:43
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0