NÄ MEN TJENA ;)

Hej bloggen!
Nu var det vääääldigt lång tid sen det hände något här! Det känns som om det inte finns något att skriva om fast än det har hänt jätte mycket. Ida åkte hem till Lotta i måndags, Kex har börjat ääälska att simma och jag och Kex har sprungit, lekt och kört lydnad + agility. Ganska mycket har hänt men det känns som om det inte var något att skriva om?? Hur som haver så håller jag på med en ny design till bloggen. Men nu har jag fastnat och inget blir som jag vill så jag ger snart upp :/ hahah. Tänkte fråga Lovisa om du ville hjälpa mig?? Snälla? :D <33
Nej, nu ska jag gå ner och titta på TV innan mammsen kommer hem och jag och Kex ska iväg till klubben.
Föresten, lovar er bättre uppdatering!

Två veckor kvar till tävlingen idag, två veckor kvar till tävlingen idag..... *host*

Kommentarer
Postat av: lovisa tha bloggdesigner

haha vad har du fastnat med? =D

2010-05-19 @ 20:27:41
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: stina

Haft en bra dag ? :)



2010-05-20 @ 20:01:58
URL: http://stinadeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0