KURS :)

Idag var det kurs igen! :) Den här gången körde vi spår. Jag är nöjd!
Efter att jag la förra spåret, vilket var ett näringsspår, har hon börjat sakta ner på farten och blivit noggrannare. Det är fortfarande inte helt bra men det har blivit en stoor förbättring sen förra veckan i alla fall! Det var ett apell spår. 100m - 100m - och 100m. Med en pinne på i varje "ben". Efter första vinkeln vet jag inte vad som hände. Hon tappade spåret och missade en pinne. Men sen tog hon spåret igen innan andra vinkeln kom vilken hon också tog bra! Så kom vi till slutapporten vilken hon markerade bra tycker jag :) 
Vi var bara tre stycken idag på kursen så vi slutade nästan 30 minuter tidigare. Men snälla Leif åkte tillbaka med mig till klubben och väntade med mig där. Stoort tack till dig!! Medan vi väntade tog vi fram en tävlingsbok och pratade igenom alla momenten. Och han trodde att det kommer gå bra för oss i tävlingen och att vi till och med kan kamma ihop så många poäng så att vi får ett 1 pris. Alltså så att vi får flytta upp till klass 2. Och det skulle ju vara kul! Bara det att Kex är lååångt ifrån redo för klass två än, men i alla fall!! Sånt är alltid så roligt att höra :D 
Ha en bra kväll nu!





"Jag kommer matte!"

XOXO, hahah nej. Gillar inte när man skriver så. Har ingen aning om varför? Hahaha

Kommentarer
Postat av: Malin - Foto & WebbDesign

söt blogg! :)

2010-05-17 @ 12:44:40
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: p3

haha xoxo betyder puss och kram. jag gillar det inte heller. töntigt! :P <3 :)

2010-05-30 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0