MIN KEX





ROLIG FAKTA OM KEX:


- När Kex vill ha vatten slickar och krafsar i den tomma skålen tills hon får vatten.

- Kex pratar väldigt mycket, precis som hennes pappa. Och hon svarar på de flesta frågorna man ställer till henne. 

- Kex och jag delar alltid kudde. När storasyrran sover över 'bråkar' alltid Erike och Kex om kudden tills Erike vinner den, Kex går då och tjurar. Sist gick hon och gömde sig under mitt täcke och vägrade komma upp därifrån. Jag fick lyfta bort henne!

- Kex är egentligen ingen knähund. Det är hon endast när vi är hemma hos någon annan. Då hoppar hon gärna upp i knät!

- När Kex äter så tar hon ibland och proppar munnen full med mat som hon sen springer iväg med och spottar ut på golvet någon helt annan stans. 

- När Kex vill ha uppmärksamhet puttar hon alltid på en med tassen. Om man inte bryr sig puttar hon bara hårdare och hårdare tills hon får uppmärksamheten på sig.

- Kex älskar att kramas, i alla fall några gånger om dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0