KURSSTARTEN

... blev väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig, tyvärr :/

Han som jag går kurs för har väl kanske inte riktigt de metoderna på inlärning m.m som jag har, men hans fungerar säkert också. Bara det att jag tror att det kan uppstå problem för mig och Kex, om vi skulle göra som han vill att vi ska göra.
Men en sak som är sååå irriterande är att bara för att jag är barn blir man bemött på ett helt annorlunda sätt, ett inte så trevligt sätt, än de vuxna som går kursen blir. Jag kan minst lika mycket som det vuxna och jag och Kex är lika duktiga som de andra. Ibland börjar man ju undra vad vissa människor tänker med!?
Nu medans man ändå håller på att klaga så kan jag ju klämma ur mig att kursen kommer gå på torsdagar också, vilket inte alls är bra! Jag måste byta grupp på ridningen, om det går, och jag kommer inte kunna vara med och hjälpa till på allmänlydnaden som jag sett fram emot så länge! Sketans kurs! På vägen hem tänkte jag på om jag skulle hoppa av spårkursen men nu har jag bestämt mig för att istället visa dom, gnoslnkgsobgskdjbgs åhhh!!!!!!!

Träffade Monika idag igen, hon är så snäll. Hon sa att hon skulle ta med sig en bok om spårning som jag skulle få titta i. Den var tydligen väldigt bra enligt henne, så vi får väl se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0