HOPP SITT HOPP




Länge sen jag visade bilder på Zenta men här kommer två i alla fall!


Hellujsan!

Den här veckan har det hänt mycket känns det som, och långsamt känns det också som om den har gått! Vi hade No-prov i onsdags känns som om det gick ganska bra i alla fall. När jag pluggat till No:n så har jag inte sovit lika mycket som jag brukar, inte bra. Migrän blev det på det och nu både igår och idag har jag väl inte varit helt "fit-for-fight". Så den här veckan har ni fått stå ut med dålig uppdatering. 
Igår fick Kex följa med mamma till jobbet och sen när dom kom  hem var jag så trött att jag inte orkade gå ut och träna med henne. Det märktes att hon hade haft tråkigt hela dagen om man säger så. Hon var inte lika lugn som hon brukar vara. Men idag har jag vilat nu hela förmiddagen så jag ska snart gå ut i det fina vår vädret tillsammans med min Kex ;) Vi ska öva lite på apportering, platsliggning och hopp sitt hopp. Har haft lite problem med hopp sitt hopp då hon gärna smiter runt hindret när hon ska hoppa från mig. Men det har blivit bättre så vi får väl se hur det går idag :)


 


Kommentarer
Postat av: cajsa

jenny ska vi länka till varandra? :D<3

2010-03-20 @ 19:38:52
URL: http://carlzson.blogg.se/
Postat av: cajsa

svar: nu har jag lagt till dig som länk :D

2010-03-21 @ 10:30:18
URL: http://carlzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0