VADÅ SOVA?




Färg eller svartvit? Hmm...


Vaknade runt 7 av att Kex tyckte att det var dags att gå upp. Så nu är vi allt uppe, har jag väl vaknat kan man bara glömma att somna om, så är det i alla fall på morgonen. Nu blir det lite slappa här på morgonen sen vid 9 tiden blir det en långprommis med lydnad och, om det är bra väder, simmning för lill skruttan. Måste ut till stallet idag också, blir väl någon gång vid lunch kan jag tänka mig. Sen kom jag nyss på att det är på söndag som jag och Kex far iväg till Stockholm, Säbyholm, på läger. Ska bli så sjukt kul!! Så måste kolla igenom om jag behöver något tills dess och kanske ska jag börja packa väskan så har jag det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0