JAG OCH KEX=STEKARNA

Idag har det verkligen varit varmt här! Jag och Kex vaknade inte fören 10.30, rekord!! Gillar egentligen inte att gå upp så sent. Men det är lite skönt ibland, som idag. Så vi åt frukost och gick ut på en promenad. Sen vid tolv gick vi ner till rosenfors och badade. Det var näst intill omöjligt att gå upp ur vattnet, det var skit sköönt!! :D 
Kex tyckte också att det var skönt i vattnet och hon måste simmat i nästan en timme. Så imorgon blir det inget badande, det ska ändå regna och vi ska vara på klubben nästan hela dagen. från 14-21.30, löööve it! 

Det var ett bra tag sen jag la upp en bild på Zenta här på bloggen. Nu tycker jag att Zenta har börjat växa till sig lite, vad tycker ni?


Goa Zenta

Ska om någon timme eller så gå ner till Rosenfors igen. Har fått i uppdrag av mamma att simma med Zenta. Tänker nog ta på mig en T-shirt. Det gör verkligen skit ont när dom klättrar på en. Kex är trött efter allt simmande idag så det får bli en promenad innan vi går ner med Zenta.


Min fiiiiiiiiiiiiiiinaste, bästa och sötaste lilla Kex ligger och steker i solen :)

Titta vad jag hittade när jag kom ut efter att ha hämtat saft. Lilla Kex hade tagit min plats i solen, slutade med att hon fick en egen dyna i solen att ligga på. Mys tyckte hon. Sen låg vi där och latade oss i solen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0