VALPTITT OCH ECILPSE ♥

Hej kära läsare!  
Gissa vad jag har gjort idag!? Jag har kollat på Idas och Utzis söta små valpar! Och efter valptitten bar det av mot bion, kollade på Eclipse. Såååå himla bra!!!!!!!!!! ♥ Någon som håller med mig om det?? Måste ni göra! ;)
Tog rätt så många kort på valparna så ni får leva med att det kommer upp lite bilder på dom lite här och var ett tag framöver. Men eller hur, valpbilder tröttnar man ju ändå inte på ;)

 
Tik
En av mina favvisar! :)



Hane
Min andra favorit, liknar Kevin lite, eller hur? Båda dessa är Idapuppisar.

Har en till favorit men honom får ni se någon annan gång! Söta var i alla fall alla småttingarna och filmen var super.
När vi skulle gå var det lite svårt att lämna kvar Ida, saknar henne faktiskt!! :( Men hon har det ju bra tillsammans med sina valpar :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej



gud vad avis jag blir, valparna är supersöta =)

kommer ida bo hemma hos er sen när valparna flyttat?



kramkram

2010-07-01 @ 22:12:11
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0