IMORGON SMÄLLER DET!!

Hahaha, en dag kvar och det är den här!! ♥
Imorgon fyller jag år, jippi! :D
På fredag ska jag och Kex på MH, det ska bli kul. Det börjar kl. 9.00 och sen är det 5 hundar före oss innan vi får gå som sista hund. Jag och mamma kommer åka ut dit tills det startar så Kex får höra skotten. Sen på efter typ 3 timmar, när det är min och Kex tur, borde hon ju ha vant sig vid skotten. Igår fick jag och Kex skjus av min bästaste mormor ut till klubben. I tron om att dom skulle skjuta gick vi in på en kortis prommis i skogen. Men klockan passerade över 18.00 och ingen sköt. Vi knallade bort till planen och jag körde lite lydnad med Kex. Klockan närmade sig halv men ingen verkade ha en tanke på att panga lite. Då bestämde vi oss för att åka hem igen. Sagt och gjort, eller jag och Kex åkte ut till stallet och sen tog mormor med sig Ida hem därifrån och jag och Kex stannade och kollade på mamma och pappa när dom red. Men det var kul det med och vi kom ju ut till klubben och träffa folk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0