STACKARS DOM SOM BOR I KIRUNA

Just nu tycker jag rätt så bra synd om dom som bor i Kiruna som ska tävla USM på lördag/söndag. Undra om det är någon som kommer där ifrån som ska göra det?? Hmm... Hur som helst fick jag svar på ett mejl som jag skickade iväg till SHU (Sveriges HundUngdom) för några dagar sen. Det kommer bara vara veterinärbesiktning på fredagen. Så alla som ska tävla lördag/söndag måste snällt pallra sig dit för att veterinärbesikta sin hund. Därför tycker jag synd om dom som bor i Kiruna nu. När vi frågade varför dom inte hade på lördagen också fick som svar att det alltid har varit så här på SM. Haha, jaja, inget att göra något åt mer än att man får ta sig dit på fredag med. Men det kanske är bra för då har Kex chansen att kolla in läget innan hon ska 'jobba' där på lördagen.
Vi va på Odlaren ikväll igen. Jag körde bara två platsliggningar med Kex, inget mer. Från och med nu är det tråk som gäller ;) Hon låg brevid två stycken hundar som hon inte kände, båda gångerna. Och hon låg kvar båda gångerna också! Hon hade lite myror i benen andra gången men hon reste sig inte i alla fall!! Jenny is happy!! :D

Tyvärr har jag ingen bild att bjuda på. Ni får föreställa er ett fint kort på mitt smilande face, hahaha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0