Jag har en uttråkad hund...

Nu var det några dagar sen som det hände något här. Både på bloggen och här hemma. Kex har inte fått jobba med huvudet sen i fredags när vi va på MH och det märks nu kan man säga. Just nu springer och fram och tillbaka här hemma med en strumpa i munnen. Hon behöver verkligen få göra något, snarast! Det är synd att det är så varmt ute för Kex. Hon flåsar så fort hon kommer utanför dörren. Det blir väl så att vi får köra klicker nu på eftermiddagen så att hon lugnar ner sig lite. Föresten på tal om helt andra saker. Är det någon som vill raka ner Kex?? Jag är så himla trött på hennes päls som bara tovar ihop sig nu när hon badat så mycket. Jag försöker hålla efter men ändå blir det en massa tovor och jag känner att jag börjar mer och mer ogilla kammen, haha. Nej, men seriöst finns det någon där ute som vill raka ner henne?? Kommer antagligen ändra mig senare men ändå!
Nej, nu ska jag ta och äta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0