KEX 11 MÅNADER


Tiden går så fort! Min lilla tjej är idag 11 månader gammal, tänk så stor men ändå så liten...


 

Idag är som sagt Kex 11 månader och det firades med en tur ut till klubben för att träffa ett par super kompisar!
Vi gick en promenad i skogen och hundarna fick busa av sig ordentligt tillsammans, dom hade verkligen super kul.
När vi kom tillbaka satte vi oss för att pyssla och fika, mysigt.

På tal om helt annat så är det idag bara en månad kvar tills Kex blir ett år! Och i och med det ska ju höfterna kollas. Vad nervös man är det hade jag inter räknat med. Jag tror inte att hon har dåliga höfter då borde man väl ha märkt det. Men C-höfter kan hon ju alltid ha... Jag har i alla fall en plan-B om det skulle vara så.
Nästa gång vi ses blir det picknick i skogen :)
Sen när vi kom hem busade jag och Kex gärnet i 20 minuter, Kex är bara föör rolig, efter det gosade vi lite. Kex är verkligen min bästa vän, världens bästa fyrfoting!!

Nej, nu måste jag hitta min mobil ska snart ut och gå tillsammans med Kex och med en i klassen. Lite lydnad kanske det blir då också. Så skönt att det inte är lika kallt längre, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: looooovisa

*sv;* Photoshop vettu :D <3

2010-01-16 @ 19:15:02
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: felicia

grattis till Kex!<33333333333

2010-01-16 @ 21:33:52
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilket fin bild på oss! ;)

Dolly tittar ju iallafall på mot dig!

2010-01-27 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0