HEJ HALLÅ

Börjar med att be om ursäkt för alla "stökiga" inlägg på sistone. Ska bli skärpning på det ;)

Okej nu ska jag försöka hålla mig till ett ämne - haha.
Idag blev det ingen tur till ut till klubben, stackaren Jennie blidde sjuk mitt på dan. Men men sånt är det, man kan ju trots allt inte bestämma när man ska bli sjuk... tyvärr. Hoppas att hon blir frisk tills på lördag då mina och Kex söta små vänner ute på klubben ha picknick! Längtar!!

Istället för att åka ut till klubben blev det en lång prommis. Jag och Kex stack ner till skolan och kidnappade Felicia som vi tvingade med på en runda. Snäll kompis man är va - haha ;)
På rundan tränade jag Kex lite i smidighet. T.ex. krypa under en pinne sen hoppa över en som är före. Och så fick Kex göra något nytt, hon fick "klättra". Ni vet på en rutschkana (stavning?) finns det ju som en trappa upp, den lärde sig Kex att gå upp för. Då fick hon allt tänka på var hon satte fötterna. Givetvis fick hon hjälp upp!! Sen så lämnade vi av Felicia hemma och gick hem igen. Efter det har vi inte gjort så mycket. Ska äta nu och sen ut med Kex igen och köra liiite lydnad och MASSOR av bus! :)

Mamma tjatar... vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0