FEMTE GÅNGEN GILT

Okej då börjar vi om. Nu gör jag det här inlägget för femte gången.....

Imorgon är det skola, blööö. Sorry men jag var tvungen att påminna er, vill ju inte komma dit och sitta där själv med fröknarna ;)
Har klicker tränat både Ida och Kex idag, det har gått bra ska snart fortsätta. Lydnaden har jag lagt ner för ett litet tag, det är nästan omöjligt att köra nu när det är så här kallt, det blir inge´ roligt då. Och då vill inte jag köra, lydnaden ska vara rooolig! :)
Måste bada Kex någon dag också och kamma igenom henne. Fast nu har det ju varit så kallt och då vill jag inte göra det. Klippas ska hon också göra, hennes päls växer som ogräs. Helt hopplös! Nej, kanske inte...

På tal om helt annat så har inte jag hemkunskap den här terminen!!! Där med kommer jag få mycket mera tid för Kex :D JIHUU!

Jaag tycker faktiskt att ni kan anstränga er lite och svara på en fråga!

Vad vill ni helst läsa om på bloggar?

Ansträng er nu och svara på det!

Kommentarer
Postat av: felicia

om allt möjligt :D om vad man gör på sin fridtid och andra roliga saker som händer. :)

2010-01-10 @ 16:46:20
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

om kex, ida och zenta.. och vi vill ha mycket bilder =)

2010-01-11 @ 11:34:38
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0