TORSHÄLLA HDK

Hej!

Idag åkte jag och mamma, Kex och Zenta ut till Torshälla HDK. Tänka sig dom har skottat fram båda sina lydnadsplaner!! Vi hade roligt där ute och Zenta är väääldigt bra på kommandot "stanna", "hit" har hon dock lite svårare för när Kex sitter bakom och tittar på ;)
Och vet ni va, jag tror att jag och Kex är redo för att tävla snart! Det är några saker som måste finslipas bara sen så är vi "fit for fight"! ;)

Idag så har vi anmält Zenta och Kex till utställningen Sunbyholms den 28 mars. Det ska bli roligt! Zentas första utställning faktiskt, ska bli intressant för att se hur det går. Går säkert bra! Är det någon mer som ska dit?
Jag hade tänkt att försöka klippa Kex själv till den utställningen, det borde jag faktiskt klara!!! 


Ska klippa mig nästa vecka, vad tycker ni. Ska jag klippa lugg eller inte? Tyck till nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0