LP !!

Hej, på er!

Kikade runt lite bl.a annat var jag inne på Hesiodos hemsida. Och där ser jag att Flisa, Hesiodos Isafarnie, Ida dotter, vunnit sitt tredje 1:a pris lydnadsklass ett. Vill bara säga GRATTIS till er!!
Och att en dag kommer Kex att heta LP Hesiodos Kiss Me Kate, och en massa andra fina titlar! :)

Jag har ändrat målen också för 2010 - ett mål jag har är att Kex ska bli årets lydnads lagotto 2010.
Har tagit bort en hel del andra mål, men det tar vi en annan gång.

GRATTIS än en gång till LP Hesiodos Isafarnie "Flisa", matte + husse.


Kommentarer
Postat av: sofia och remus

Hej,

såg att du undrade över täcket Remus har. Jag tycker att det är kanon. Det är inte så tjockt utan av ett kraftigt tyg men det täcker ryggen för snö ordentligt och det gör ju att han får lite värme av det också. Kardborrebanden är två kraftiga, ett "runt halsen" och ett som sitter precis bakom frambenen.



Det är inköpt vid utställningen som var i Enköping förra året så jag kan tänka mig att det finns liknande på kommande utställningar:)



Kex är en jättesöt liten lagotto, jag har sett bilder på Lisas blogg och nu kollade jag lite här också.



Hälsningar från Sofia och Remus

2010-02-24 @ 08:29:49
Postat av: Jenny & Kex

Sofia & Remus: Okej, tack så mkt! Ska hålla utkik. Täcken kan ju vara bra att ha när man tränar och musklerna inte ska bli kalla :)



Remus är också söt!! Kex tackar för komplimangen ;)

2010-02-24 @ 10:38:59
URL: http://posiitiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0