LEDIG IDAG DET ÄR JAG

Idag fick bara Kex vara hemma. Dagen är full späckad med saker som ska göras...

Jag ska försöka vara ute så mycket som möjligt, och sen i eftermiddag blir det väl läxläsning. Sen så är det ju årsmöte på klubben också så dit ska jag tillsammans med mamma som också ville följa med. Har aldrig varit på ett sånt möte förut, ska bli spännande. Ja, just det sen ska jag jämna till Kex päls också. Det sticker ut lite "ludd"päls här och var. Hennes päls behövdes verkligen klippas ned, hon har fått mycket mer lockar nu! Och sånna där riktiga skruvlockar som Kevin hade :)  Till och med huvudet har blivit lite mer vågigt.

Idag är det bara 6 dagar kvar tills Kex blir 1 år! Kan ni tänka er hennes första födelsedag, vad fort det har gått!! Jag kommer så tydligt ihåg när mamma sa att Assis och Kevins valpar hade fötts och att det fanns en brunskimmel tik. Min kommentar till det var "Pax för henne!!" Haha och det är hon som jag har här hos mig nu, lilla Kex.
I och med att Kex blir ett år så ska ju också höfterna kollas. Vi har bestämt tid och så, så allt är klart. Vecka 8 blir det av. Någon som vet hur lång tid det tar innan men får reda på svaret?

Ska gå nu, see yua! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0