I MISS THE HEAT

Men vem gör inte det?

Idag är det lördag och jag har tyvärr blivit tvungen att inse att idag är jag fast inomhus! Jag som hade ställt in mig på att gå en långpromenad med Kex och hitta på roliga saker utomhus. Nu när jag blivit tvungen att inse att jag är fast här inne idag. Det är inte roligt kan jag säga, jag får panik av det här. Att inte ha något att göra, det gör mig galen!



Vad tycks? Jag är inte helt nöjd, men det får duga för idag.



På måndag så är det dags att kolla Kex höfter. Jag har aldrig varit mer nervös förut. Jag har pluggat på lite hur A, B och C-höfter ser ut på plåtarna. Så jag har ett litet hm om hur det ser ut. Jag tror inte att hon har sämre än C-höfter, hon har inte visat några tecken på det i alla fall. Fast man kan ju aldrig veta. Och om det nu är så att hon har C-höfter så har jag en plan B. Kanske ska jag berätta den nu, tror inte att jag gjorde det förut? Om Kex inte får A eller B-höfter så tänker jag sterelisera henne. Då kommer vi kunna träna och tävla utan några hinder och det kommer bli bättre för Kex då också. Fast huvudsaken är ju att, om hon nu skulle få C-höfter, hon inte lider av det. Men hon är så pass lätt att det nog inte finns någon större risk för det. 
Plan A i alla fall om hon skulle få bra höfter, vilket jag självklart hoppas på, är att ta valpar på henne. Om allt annat också stämmer in. Det skulle vara roligt att göra det och mamma är helt med på noterna ;) verkar det som, hon har hur som helst inte protesterat mot min lilla plan :) 

Kommentarer
Postat av: lovisa eriksson :)

sv; Haha neeeej, inse fakta :D <3

2010-02-20 @ 21:35:12
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

snyggt, hur gör man det där.. jag fattar verkligen inte photoshop :|



kram

2010-02-23 @ 14:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0