1 ÅRS SPRUTAN

... Ska tas idag!

Helluj! Gissa vad, dag är jag med mamma på jobbet. Så jag har sett till att Kex ska få sin ett års spruta idag.
Den ska tas på eftermiddagen, så jag ska passa på att gå ut nu med de små tre hundarna. En i taget så har jag att göra några timmar fram över.

På tal om helt annat. Efter klippkursen och att Kex blev av med allt långt hår så har hon fått mer krull och riktigt fina lockar!! LYCKA! ;)

Innan jag stänger ner så vill jag säga grattis till Julia som blir fjortis idag ;) GRATTIS Jullan :) <33


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

hej

du får gärna göra en guide i bloggen =) eller de kanske är lätt? Vill gärna att du berättar iaf.

Remus täcke var väldigt bra tycker jag, hon hade köpt det på en utställning tror jag hon sa. Men det satt bra och tight på kroppen och han blev inge snöig på ryggen. Jag ska också köpa ett sådant. =D



Hur gick det på röntgen då? För visst gjorde ni det i måndags. Jag ska göra 10 mars jag, så det är ett tag till att våndas =)



kram

2010-02-24 @ 11:23:35
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0