En dag utan Kex = En vääldigt lång dag...

Idag tog mamma med sig Kex till jobbet. Hon ska ta boreliaprov på henne. Jag tycker hon har blivit lite konstig på sistone. Inte sitt vanliga sprall Kex. Får hålla tummarna för att det inte visar någonting!! Men jag tyckte att det var bäst att ta ett på henne i alla fall om det nu skulle vara så att det skulle vara något. Jag har absolut inte lust med att upprepa det som hände med Kevin. :(
Dagarna utan Kex är alltid långa och tråkiga. Men Felicia kan nog muntra upp dagen lite idag! Först ska jag till stallet nu om en stund. Sen så ska jag och Felicia ner på stan och kolla alla reaor.


Jag är helt beroende av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0