Målen för 2011

Kollade tillbaka på ett inlägg som jag skrev för ett år om vad jag hade för mål år 2010. Tycker allt att vi klarat det mesta. (Har satt en * efter varje sak vi klarat av)

MÅL FÖR 2010

Starta lydnads klass 1 med Kex *

Vinna Lk 1 en gång, minst  *

Starta i Junior Handling *

Utställningar * 

Lära mig klippa bättre, klippa till minst 3 utställningar själv (!) *

Lära mig ännu mer om hundar *

Överleva skolan..... *

Göra mitt bästa i alla lägen ;) *


Hmm.. Jag tycker då allt att det ser bra ut :) Vi klarade  ju allt till och med junior handlingen. Men det var inte riktigt min grej. Att klä upp sig och visa upp sig för en domare tycker inte jag är så roligt. Haha.
Så nu tänkte jag att jag ska sätta upp nya mål för 2011. Här kommer dom:

MÅL FÖR 2011

Att Kex får titeln Lp 2

Starta lydnadsklass 3 till hösten

Få minst ett cert till

(Hemligt mål än så länge)

Starta ett litet lagottoklipperi

Göra mitt bästa i alla lägen

Inte lika många mål som förra året. Men ribban är höjd så de får räcka. Som ni ser har jag inte med något med bruks. Men jag har tänkt så här att vi tar en sak i taget. Kex är så himla skott rädd och det kommer ta vääldigt lång tid att träna bort. Om det ens kommer gå att träna bort, tror inte att det kommer gå. Men man kanske kan få det bättre i alla fall. Och eftersom hon nu är så pass skott berörd så tycker jag att det är bättre att vänta med brukset tills skottet har blivit bättre...


Kommentarer
Postat av: Karin

Du jobbar på bra med Kex, Jenny! Världens goaste hund har du! :D Fortsätt kämpa!

2010-12-28 @ 17:49:15
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: ja, du vet vem, eller !?!?! jo det är klart du vet...

JAA, jag mé. söta lilla (stora) Zenta <3

2010-12-28 @ 19:01:20
URL: http://jagtänkerinteavslöjjjaaa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0