VALPKURS

Sha, sha bloggen! Hahah, nej usch. Gillar inte när inlägg börjar så, har ingen aning om varför? :S
För en stund sen kom jag hem från klubben. Har varit på valpkurs, som ledare! Kommer inte ihåg om jag berättade det men nu har jag i alla fall gjort det. Idag var det andra gången på kursen. Idag kom Lena Andersson (hon med Atlas) med sin nya valp, Hoffe. Han var lite mer än 3 månader och jag är så oootroligt imponerad av henne! Hoffe var så himla duktig fast än han var så liten!! Så duktig som hon är vill jag också bli någon gång och så duktig vill ajg att Kex också ska bli!!!! Idag råkade jag också ut för en sån där sak som en vuxen aldrig skulle göra mot en annan vuxen men mot oss som är yngre går det allt bra. Jag gillar det verkligen inte. Jag är där för att lära dom. Jag tror inte dom skulle göra som dom gjorde om dom satt i en sal och lyssnade på en vuxen. Det var inte så farligt det jag råkade ut för. Men tillräckligt för att man reagerar på det. Jag lossades bara som ingenting, vad ska man göra? Nej, vet ni vad imorgon är det skolfoto och jag vill verkligen inte se ut som ett trött spöke. Så nu är det sängen som väntar. Höres imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

ja visst älskar man att höra kommentarer alá "men lilla gumman..."

tänk att det ska vara så svårt för äldre att vara respektfulla mot yngre.

Men skit i de, det kommer alltid finnas folk som försöker trycka ner andra, oavsett ålder.

2010-08-25 @ 23:38:21
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0