THE SECOND DAY


En Gotlandbild. Den här lilla raringen kommer ni att få se en hel del av framöver...

Andra dagen i skolan var verkligen seg!
Förmiddagen gick väl rätt så bra. Men sen eftermiddagen var den längsta jag haft på länge. Vi fick en rivstart och gick ända till 15.40 idag. Aja, tur att vi inte hade vanliga lektioner i alla fall. Vet inte vad jag ska hitta på nu. Hade tänkt gå ut och springa men vet inte om jag orkar (lat som jag är ;)) eller hinner. Tror nog jag ska springa imorgon i stället. När mamma kommer hem ska vi dra iväg till klubben igen. Hoppas inte att Kex är lika seg idag som igår. Om det är så, så tror jag allt att jag låser in henne i hundstallet på mammas jobb så får hon sitta där och ha tråkigt ett tag! Hahah, nej. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske var inte tre veckor nog med vila för henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0