MYCKET HAR HÄNT SEN SIST!

Hej, bloggen! En hel del har hänt sen sist. Vi har på Gotland i två hela veckor nu, kom hem igår. Vad vi gjorde på Gotland? Vi kollade på sten, efter sten, efter sten (rauker & kalksten), ett par kyrkor och granar. Måste säga att det var otrooligt spännande...
Nej, men självklart gjorde vi andra saker också. Vi kollade på några gravar också. ;)
Ni får höra mer om Gotland i senare inlägg. Antar att ni vill ha lite bilder att kolla på. Bara några dagar efter USM började Kex att löpa, så det är vad Kex har gjort i Gotland. Men nu är hon färdig löpt och det är bara att köra igång igen. Fast ska låta henne ha lite tråkigt nu ett par dagar. Eller, jag kommer antagligen inte kunna hålla mig och köra lite i alla fall. Rutan och fjärren har jag redan börjat med så den ska vi fortsätta med. Medan vi var på Gotland fick Zenta upp ögonen för får!! Hon är helt galen i dom. Vi fick ett erbjudande på gården där vi bodde att vi kunde släppa Zenta i en av hagarna. Men när vi gick och kollade vågade vi inte ta risken. Dels för att vi inte har en susning om hur man ska göra och sen hade vissa av baggarna horn, så vi sa nej tack. Sen hände en annan rolig sak också. Leif ringde (han som hjälpte mig och Malin så mycket inför USM) och tyckte att jag och Kex skulle vara med i Länsmesterskapet!! Vad glad jag blev! Hahaha, så nu har jag anmält mig till en lydnadstävling, Länsmesterskapet. Och jag som skulle sluta med lydnaden!! Tycker det var jätte roligt att han ringde och tyckte att vi skulle vara med, blev faktiskt överraskad. Trodde inte vi är så duktiga som han tycker. Men, jag är kanske hemmablind....?
Nej, dags att duscha. Imorgon är det skoooola, suuuuuck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0