FIN BLOGGDESIGN, HAH?



Ja, jag vet! Min blogg ser helt sjuk ut för tillfället. Lovar att fixa till det! Igår var jag och mamma 4 timmar på klubben!! Yeeey, heja lördagar! ;) Det var kul. Tränade Kex och Ida i både lydnad och agility. Kex var riktigt duktig igår. Jag har lärt mig att släppa ner min hand när jag går. Hade den vänstra armen stelt vid sidan. Men nu har jag lärt mig att gå 'normalt'. Och jag kollar inte lika tydligt på Kex längre heller. Det var svårt för mig att lära bort, men jag kan tänka mig att det ser mycket bättre ut nu. Körde bara fot med Ida igår. Tänkte att jag kör bara en sak i taget så att det fastnar ordentligt innan jag börjar med något nytt. Nej, nu ska jag borsta tänderna och så ska ajg dra med mig mamma ner till fotbollsplanen! :)
Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0