EN 6:E PLACERING!






Zenta var så himla duktig idag! Bara låg och fann sig i stöket runt omkring henne.

Nu är USM avklarat!! Jag och Kex kom på en 6:e plats av alla de 16 ekipagen som tävlade i våran klass. Jag är super nöjd med tanke på att det här bara var både min och Kex fjärde lydnadstävling! Efter jag och Malin (som var så himla duktig med Pingla! Dom slutade på en 7:de placering) tävlat klart gick vi till agilityplanen och satte oss i skuggan och kollade. Vi pratade lite om tävlingarna och plötsligt kom det fram en kvinna och frågade om hon fick intervjua mig. Hon kom från hundsport, tror jag att det va? Jag svarade ja på frågan och så började hon fråga. Så nu får ni hålla utkik i hundtidningarna så kanske ni ser mig, Malin, Kex och Pingla någonstans ;)
Hur som helst är jag mycket nöjd med Kex och om hon bara allt får sjunka in nu och hon får mogna lite så kommer hon att bli jätte bra framöver! Men nu fram till skolan börjar tar vi en paus från allt det här. Hur som så har jag fått ett superKex och som sagt är jag nöjd med helgen!
Ha det så bra, för det ska vi ha!! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

grattis, va kul=) ni är så duktiga;D

kramar till dig o Kex<333

2010-08-02 @ 11:11:45
Postat av: lisbeth svensson

Fantastiskt fina bilder, både på Jenny och Kex!

Roligt namn förresten; det var just namnet som gjorde mig nyfiken så att jag vill se och käsa mer.

2010-08-02 @ 18:32:21
URL: http://[email protected]
Postat av: sysslingarnas

Grattis du är en utav finalisterna i veckansblogg, glöm inte att tigga röster :)



http://sysslingarnas.blogg.se/2010/august/veckansblogg-finalister.html#comment

2010-08-04 @ 18:22:46
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0