VÄRLDEN ÄR LITEN


Tänkte att jag kunde bjuda på en vårbild. Vad tycker ni?

Hej alla kära läsare! Idag blev jag hemma från skolan. Inte alls kul! Jag vaknade inatt och hade sjukt ont i halsen och imorse lät jag som en kråka så jag blev tvingad att vara hemma. Det var nog lika bra det. Slönt att jag inte är ensam i alla fall. Hundarna gör mig sällskap plus mamma som också är sjuk. Usch, inte alls kul att bli sjuk nu! Jag som precis hade kommit igång och börjat springa från förra gången jag var sjuk, men nu får man väl vänta ett tag med det... Borde kanske inte ridit igår?
Men vet ni igår hände en superskoj sak! Jag och pappa mötte våra grannar med deras hund när vi var ute på kvällspromenaden. Och dom berättade att Görans frus syster, eller vem det nu var, hade skaffat en "sån där" hund. Vi trodde först att han menade att hon skaffat en Zenta hund och blev lite fundersamma tills han kläckte ur sig att det var en lagotto. "Ahaa" tänkte man då. Vi ställde lite frågor, så klart ;), och då visade sig att valpen kom från Hesiodos. Fråga lite hur den såg ut och så. Han sa att den såg nästan ut som Kex. Då kom jag på att det kanske var den valpen vi såg när vi hämtade hundarna hos Lotta när vi kom hem från Klövsjö. Undrar om det kan vara den. Tror nästan det. Men tänka sig vad världen är liten, mindre än vad man tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0