MAÑANA, MAÑANA

Allt hann inte göras idag, men vad gör det? Det kommer ju en dag imorgon också. Mañana, mañana ;)
Jag, Joel och Kex var ute två timmar på förmiddagen och jobbade och tog en promenad med Kex. Joel fick vara störande moment vid lydnaden som gick väldigt bra faktiskt. Några moment som behöver små finas men annars var Kex super duktig! Och platsliggningen gick väldigt bra! Joel var kanske 10 meter ifrån och "lekte" lite med en boll. Men Kex låg säkert kvar :) Min pärla börjar bli en riktigt duktig hund!
Sen fick Joel vara spårläggare också som Kex också tog med storm :)
Efter att ha gjort allt det här gick vi hem med en lite tröttare och mycket nöjdare hund i kopplet!
Efter lunch gick vi en långpromenad som igentligen blev en mellan prommis. Men det var skönt i alla fall.
Sen skulle jag igentligen gått ut och sprungit men eftersom jag varit ute hela dagen tyckte Anki att jag gjort av med tillräckligt mycker energi så jag fick inte gå ut, hahaha. Och klippa Kex hann jag inte heller, men mañana, mañana!


Nej nu ska jag vara lite social och fortsätta kolla på Millennium med kusinerna, pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0