BLÅSIPPOR UTE I BACKARNA STÅR...

Hej bloggen!

Idag har vi mycket att stå i! Mamma och pappa har åkt iväg till Göteborg för att fira min morbror så jag måste ta hand om alla hundarna, med Joels hjälp :) Så ska mycket göras. Ska snart dra med mig Joel ut och så ska han få lägga några spår till Kex. Sen blir det långpromenad och så ska jag jämna till Kex inför nästa vecka. Och tillsut ska jag ut och springa med Joel. Japp, mycket att göra alltså.



Det finns massor av blåsippor i skogen nu, och gissa vad Kex och Ida har börjat som galningar att gräva tryffel!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka vårkänslor man får

2010-04-17 @ 20:03:23
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

underbart med en positiv blogg! hihi

kramkramkramkramkramkramkram

2010-04-17 @ 21:19:59
Postat av: Anki

Du är toppen Jenny! Så mycket fint du skriver och fotar. Att vara moster till dig är bara kul!

2010-05-03 @ 13:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0