MAN FÅR VARA GLAD FÖR DET LILLA

Hur mycket ska man kämpa för att samla ihop en slant??

Jag och Felicia har precis kommit hem från en runda runt kvarteret på jakt efter jultidningsköpare... Det finns inga :( Antingen har någon sålt före oss, dom vill inte ha eller så är dom inte hemma. Min vanliga otur. Strunt samma våran tur kanske vänder vem vet? Det var ju i alla fall en som köte en kalender och som felicia sa "man får väl vara glad för det lilla" sen en trumpen min, hahaha. Men jag håller faktiskt med. Det är ju bättre än ingenting.
Idag har vi haft matte test i skolan, roligt nej, men jag tror att det gick bra i alla fall. Idag fick vi sluta 1 timme tidigare!! Spankan var inställd. 
 Nej nu har jag inte tid att sitta här och häcka, det är mycket jag vill skriva om men hinner inte just nu. Det får bli imorgon istället.

GLÖM INTE ATT TÄVLINGEN FÖRTFARANDE ÄR IGÅNG. ANMÄL ER GÄRNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0