KORT

Nästan alla läxor är gjorda så nu tar jag mig lite tid till att krafsa ner ett kort inlägg.

Idag måste jag borsta igenom Kex och klippa klorna, det ska göras!
Jag är livrädd för tovor. Ja inte de tovor jag får i håret utan dem Kex får i pälsen, dom är inte roliga. Jag försöker kolla igenom pälsen lite då och då och kamma igenom om jag märker att det finns mer än en tova. Kex och Kevin springer ju lösa i skogen så sånna där frön fastnar i deras pälsar hela tiden, så himla jobbigt! Och om man missar något frö blir det till en tova. Menmen dom vänjer sig ju i alla fall att bli hanterade och det är ju bra!

Känner mig lite krasslig idag så jag vet inte om jag orkar busa så mycket med Kex idag tyvärr, stackars henne. Jaja vi kanske kan busa ute på tomten en stund :)
Ska någon dag här pröva en tänka övning med hundarna som jag tyckte verkade skoj. 
Jag kallar den "gissa vilken" 

Man har tre muggar och under en av muggarna lägger man en godis, sen blandar man och hunden ska leta fram rätt mugg. Vill man ha svårare är det bara att ta flera muggar.  

Det måste vara något som är väldigt intressant med mina skor. Kex har tuggat sönder hela sulan i den ena... Nej nu kommer hon med den andra också. Måste kila, jag vill ju ha mina favvo skor kvar ett tag till.....


Kommentarer
Postat av: maddejansson

sv: tacck!(:

2009-09-15 @ 17:30:50
URL: http://maddejansson.blogg.se/
Postat av: maddejansson

sv: skola till halv fyra sen läxor annars bara tagit det lungt ;D , själv?(:

2009-09-15 @ 19:42:47
URL: http://maddejansson.blogg.se/
Postat av: lovisa

*SVAR;* Okaj, då vet jag :d <3

2009-09-22 @ 16:48:52
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: fliza,lica <3

Jaa, dom borde komma snart ju! <333

2009-09-23 @ 16:53:47
Postat av: Syrran!

Men nu så har hon ju bitit bort båda sulorna och nu så har hon tuggat sönder mina skor så att det läcker in vatten i dom så att jag blir ding sur om fötterna och det blr väldigt kallt om mina små tår så ja jag måste slänga mina favvosar men det vill inte jag så jag ska alldrig gjöra det. Men nu så har hon ju typ slutat att bita på våra skor i alla fall mina men jag vet inte om hon biter på dina. Nu så bär hon ju bara runt på dom och suger lite på dom jag vet inte varför men jag tror nog att hon tycker att dom smakar riktigt gott, och nu så har vi ju okså Zenta som kommer att vilja tugga på våra skor:( Jaja hejdå:D:D:D<3333<3333<333<333<33<33<3<3<3<3<3<3

2009-09-25 @ 16:40:37
URL: http://glaader.blogg.se/
Postat av: Alex

läs om hur jag återförenar ett par som inte pratat på 15 år!

själv tycker jag att det är så otroligt,

killen bor i uk och tjejen i sverige. Jag blev så glad av deras reaktioner, jag är så glad för deras skull. en direkt länk till inlägget: http://busiiigt.blogg.se/2009/september/alexandra-wooow-lasvart-vettuu.html#

en liten glad sannberättelse för dig med hjärtat på rätt ställe kort sagt (;

2009-09-25 @ 22:48:52
URL: http://busiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0