LJUD SKIVA

Mamma kom hem för ett tag sedan och visade sig att hon köpt en sån där skiva med fyrverkeri, åska och skott ljud på, vilket jag tycker var väldigt bra! Så nu har vi satt på skivan på låg volym. Ingen av hundarna reagerar på ljuden så det är ju en bra början. Vi kommer spela den här varje dag och höjja volymen lite vart efter. Om några veckor sk avi kunna spela den på gaska hög volym utan att någon av dom ska märka något.

Imorgon är det stora provet, vi tränade i tisdags och i onsdags men igår och idag har jag inte gjort någonting. Jag har bestämt mig för att låta det gå som det vill, är vi redo så är vi, är vi inte, ja då är det bara att ta upp provet igen senare. Själva provet kommer bli en liten "tävling" med väldigt snälla dommare. Det är i alla fall vad jag har fått höra. Jaja håll alla tummar och tassar ni kan nu, hahah ^^

Go´ kväll!

P.S jag vet att min blogg är jätte ful men jag håller på att göra om den...


Kommentarer
Postat av: Karin, Basta & Fixa

Tack för en påminnelse om den där skivan. Jag kommer alltid på att DET skulle jag ha tränat när det är nyår och påsk eller när det åskar.

Nu har jag beställt en till oss ....

Lycka till idag !!!



Kram från oss

2009-10-24 @ 09:44:19
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: felicia

lycka till! håller tummarna

2009-10-24 @ 12:13:50
URL: http://trassellica.blogg.se/
Postat av: ida

Lycka till på provet :D <3

2009-10-24 @ 15:37:45
URL: http://idasandeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0