ALDRIG VET JAG

... vad jag ska döpa inläggen till.

Nu sitter jag har framför datorn och har suttit här i två timmar och bara gjort läxorna. Nej, okej då. Jag har tittat på ett avsnitt av Andra Avenyn också medans jag gjort läxorna, men i alla fall. Vi har spanska prov på torsdag men det ska nog gå bra. Känner att jag kan det mesta.
Mamma är entligen på väg hem med Kex och Zenta också så klart. Idag ska jag och Kex bara busa, eller bus träna. Vi ska köra "jaga efter apporten leken." Jag måste få den intressant och ett bra sätt att få den intresant är ju att leka med den. Sen så har jag sett nu att jag "glömt" klippa på en del ställen. Eller ja det blev inte så jämnt så det ska jag rätta till idag. =)

Igår skulle jag egentligen inte kört någonting med henne utan bara lekt men dels blev så rastlösa båda två så jag la ett personspår. Och dels så blev jag så nyfiken på hur hon skulle ta ett personspår. Jag har inte kört spår överhuvudtaget sen på sommarlovet och inte personspår sen i juni-juli då det inte gick bra alls. Hon bara rusade som en tok med mig springande efter henne eftersom jag inte fick stopp på henne. Hahahha jaja hon fattade i alla fall vad hon skulle göra då med men hon var inte redo för att köra personspår då. Men nu gick det hur bra som helst. Kanske för att jag la i kötbulls bitar ibland i spåret så att hon skulle bli lite mer uppmärksam inte bara rusa, som förra gången. Det gick som skrivet ovan mycket bättre den här gången. Hon tog nästan alla, inte köttbullarna, av de få svängarna jag la.

Nej nu ska jag väl göra lite mera läxa, gäsp! 
Men Ida LÄGG AV!! Så störande, sluta knacka på fönstret och tro att jag blir rädd. 
Aahh hjälp någon knackar på mitt fönster!! Vem kan det vara?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0