SJUKLING

Idag är det jag som har blivit sjukling. Har dock känr på mig ända sedan i tisdags att jag skulle bli sjuk men gått till skolan i alla fall. Som tur är har jag ingen feber och det är ju bra. Jag hostar, snorar och har ont i halsen. Svårt att andas får man på köpet, inte så roligt. Men men det finns ju en bra sak med att vara sjuk. Det är så skönt när man blir frisk igen. Så idag blir det alltså en hemma dag, utan hundar =( Pappa tyckte inte att jag skulle ha någon hemma som jag var tvungen att släpa mig ut med och det är ju i och för sig rätt. Ingen ridning blir det idag heller, jag skulle inte orka rida idag. Vi får se hur det blir imorgon men jag tror inte att det blir något då heller =(

Igår efter skolan skjusade Gunnar ut mig och Ida till strömsholm. Mamma skulle ha visning där och pappa skulle också ha något på kvällen så då hamnade vi där. Visningen blev däremot inställd. Det var två valpkurser från bruks som skulle gå ihop och komma men det var bara mammas, pappas och Zentas tränare som dök upp. Inga fler. ite taskigt mot dom tycker jag. Tänk de hade fått stressa ivåg från jobbet för att komma på visning med sina kursdeltagare, men som sagt dök ingen av de som gick kurs, från någon grupp upp.
Mamma visade hennes tränare det dom ville se och så fick dom se när Kex och Ida simmade också.
Kex har faktiskt blivit duktig sen sist jag simmade henne, inga panik "anfall". Men Ida fick panik. De kanske tycker att det är lite konstigt med basängen. Fast Kevin kunde ju simma jätte länge i den utan problem. Hahaha Kevin var så rolig, man kan träna med ström där så mamma prövade det några gånger. Men så fort strömmen sattes på skyndade han sig upp på rampen och stog bara och tittade tills mamma stängde av strömmen igen. Då gick han i och fortsatte simma.

Ska fixa bloggen lite under dagen den kan inte se ut så här. Nej nu ska jag lägga mig och läsa en bok, Sune och Tant tonåring. hahaha vadå jag hittade ingen annan xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0