ROLIGHETER

Här sitter jag med SO:n igen med lite mer glädje än igår. Utan för faller... SNÖÖÖ!!!!! Det är helt otroligt snö, det har snöat hela dagen men inte ligger det kvar inte, lite rtåkigt men men det är väl fortfarande för vart i marken.
Tänk vad fort tiden har gått. Det är redan november! Oj oj oj..
Idag har det hänt och kommer hända lite roliga saker. 1. New moon biljetterna släpptes idag! Och bästa vän var så klart kvick in och beställa så nu har vi en plats på premiären!! 2. Vi ska, idag, åka och titta på 2 st hästar som jag och ida kanske ska bli skötare på. Då kommer jag vara där en dag i veckan, eller ja inte en dag men några timmar en dag i veckan innan Kex kommer hem =) Det ska nog gå. Jag kommer ju garanterat komma hem innan Kex kommer hem och det är det viktigaste, Kex är det viktigaste! Men om det skulle visa sig att det inte fungerar så gör det inte det, så är det bara. Det är inte så långt härifrån som tur är så jag kommer kunna cykla dit. Det är ett gotlandsruss, hoppas den är söt.
Kex har blivit för bra på lydnad nu. Innan jag säger ett kommando vet hon vad jag tänker säga och så har hon börjat göra momentet. Idag ska vi köra tänka. Klicker blir det, det är ju så mörkt ute nu, man har ju inte en chans att hinna lägga ett spår och gå det. Ena stunden är det ljust andra bävk svart! Det är det jag inte gillar med vintern, vintern  är inte så rolig för de som är mörkrädda =/ Ha-ha... kan ju säga att jag är en av dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0