Vimmerby

Vaknade tidigt imorse av att Kevin hoppade upp i sängen och pussade mig allt vad han kunde tills jag vaknat. När jag väl kvicknat till lite så skulle han absolut bli klappad. Haha vår lilla Kevin. Jaja nog om det här kommer ett lite försenat inlägg om dagen

3 timmar i bilen tog det dit. Kex följde med, inga problem att åka bil i 3 timmar för henne inte. När vi kommit in i Vimmerby började våran runda. Många kort blev det. Men kommer inte lägga ut alla jag tror det är bäst så, både för mig och er, haha. Kex min lilla charmvalp fick vara med i Pippi teatern, fast jag vet inte riktigt vad dom tyckte om henne igentligen eftersom dom ville använda henne som lockbete för hajarna. Jag tackade nej till erbjudandet. Många tog foton på oss medans vi var med, det sa i alla fall pappa, jag och Kex hamnade i mångas kameror. Hoppas jag inte såg allt för skräckinjagande ut.?
Ni vet väl att bilder säger mer än tusen ord, idag är jag lite lat och lägger ut lite bilder som ni kan titta på istället för att få läsa allt för mycket text.
Här kollar vi på och i mini husen

 Vi fortsatte våran vandring efter teatern och hamnade på en öde ö, men vi är glada för det

 Så kom vi till en lekpark och vi var bara tvugna att leka lite

 Vad trött man blir av alla nya saker att titta på. Här sitter vi och fikar medans vi kollar på emilteatern  i regnet

 Efter ännu lite mera vandring lyckades vi hitta oss fram till Mattisborgen där teatern körde för fulla rullar. (Ronja och Birk)

 Kex hittade en napp vid Mattisborgen, stackars liten som tappat den. Jag tror inte den som tappade den vill ha tillbaka den nu, jaja Kex tyckte i alla fall att den var god.

Igår var vi ute på bruks och körde lite agility. Jag och Kevin ska ju tävla i Österåker den 1 augusti så det är dags att börja träna igen. Det blir 3 tävlingar på en dag där borta 1 hopp och 2 agility. Ni får gärna komma och kolla!! :)
Måste bara medela innan jag stänger ner att Kex tog också för sig  igår på agility banan hon sprang både upp på balansen och A-hindret och gu vad rädd jag blev att hon skulle göra sig illa! Men inte då sen så tog vi gungan också fast så klart fick hon hjälp när den vippade. Jag lät den varken vippa fort eller så att den skulle slå i backen hårt. Vill ju inte att hon ska bli rädd. Nu har i alla fall Kex kört alla markfasta hinder utan problem, tunnlarna och säcken älskar hon. Slalomen är lite krånglig men den tar tid att lära sig också.

Hoppas allt är bra med e?r Kramkram



 


Kommentarer
Postat av: Carro

2009-07-21 @ 15:35:35
URL: http://F
Postat av: Carro

gu va söta o roliga bilder:D lycka till på tävlingarna! längtar tills i morn<3 kram<3

2009-07-21 @ 17:03:48
Postat av: Jasmine♥

Det är bara bra med mig :) Kan ju inte vara annat än glad när man varit ute i solen hela dan :)

2009-07-21 @ 20:36:05
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0