Snabbt inlägg

Nu blir det ett snabbt inlägg medans Kex äter middag.

Igår blev det inget inlägg men jag kan berätta att Kex blev 5 månader då, igår alltså. Min lilla flicka :)<3
Märks inte så stor skilnad från 4-5 månader, mer än att hon har tappat nästan alla valptänder och har fått betydligt mera lockar. Ricktiga skruvar har det blivit. Och hon har ju blivit mycket brunare också.
Nu när hon är 5 månader har jag anmält henne till 3 officella utställningar som vi kommer att åka på i augusti då hon blivit 6 månader. Vi tränar redan till utställningarna genom att hon får springa brevid mig i ett brunt läder utställningskoppel och stå fint tränar vi klart också på. Ja sen får jag inte glömma att skriva att vi tränar på hantering t.ex. kolla tänderna vilket går mycket bättre nu än för några veckor sen. 
Nu så ska jag och Kex ut och köra skottkärra, eller ja jag kör och hon får sitta i. Önska oss lycka till!

Men busvalp! Mamma kom precis in i mitt rum och sa att Kex har hällt ut allt sitt vatten, jaja bara att torka upp : / Hahaha

Gårdagens + dagensbilder kommer senare ikväll 

Kommentarer
Postat av: Carro

va busig hon e, men såå sööt;) kul det där med utställningarna:D lovar att jag ska skicka över bilderna<3

kramis <3<3<3

2009-07-17 @ 21:19:05
Postat av: lovisa

svar: haha, jo det är väl bra med oss. Hur är det själv ? :)

2009-07-21 @ 08:39:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Jasmine♥

Hej :)

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2009-07-21 @ 08:53:08
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0