Nu så vecko rapport

Äntligen är bilderna tagna på Kex. Jag lovade tidigare i förra veckan att ni skulle få veta vad jag gjorde i torsdags förmiddag. Vi var i Kvicksund hos Dorota som hjälpte mig att klippa Kex :)
TACK SÅ MYCKET!!!!
Hon blev jätte fin, visserligen fick jag bara med mig ett halvt Kex hem men hon behövde klippas! Ni skulle sett pälsen innan hon blev klippt, jag hade inte lagt märke till det fören Dorota visade mig. Pälsen längst ut var väldigt sliten. Även fast jag hade klippt Kex 3 gången ungefär 1-2 cm. Men pälsen växer ju på som ogräs.

Varför det här inlägget kommer så sent?
Jo bilderna som jag lagt in nedan tog lite längre tid att ta en jag väntat mig. Men här kommer i alla fall ett fint nyklippt Kex








Ja det var ganska svårt att få Kex att stå stilla, här har tydligen jag också svårt för det...

Idag var det måndag ja, 2 dagar kvar till födelsada´! Spännande.
Hade tänkt starta en liten tävling som kommer avslutas den 15 juli. Den som kommer närmast svaret eller kan hela vinner en länk från min blogg till din, om du inte har en blogg får vi komma på något annat.
Okej frågan lyder så här:

Vad står ordet FÄSTO för?
Varje bokstav är början av ett ord, ni ska gissa på alla bokstäver alltså ska ni gissa så att varje bokstav blir ett ord, lycka till!

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej hej!



Fina bilder:)

De där orden ska jag klura på;)

2009-07-06 @ 11:24:55
URL: http://trassellica.blogg.se/
Postat av: felicia

Ja hihi, twilight handlade om en tjej som flyttar hem till sin pappa och så börjar hon på en ny skola. där träffar hon några nya vänner. På lunchen kommer några konstiga "mäniskor" in och hon frågar vilka det är och dom säger att dom är sånna konstiga personer som någon aldrig pratar med och att dom typ är en familj. Och så blir ju hon så klar kompis med en av dom. och så får hon reda på att dom är vampyrer. Och så händer det lite mer med vampyrer att några andra onda vampyrer vill döda henne. (dom andra är typ "vegitarianer"som dom säger dom äter bara djur i stället för mäniskor)och ja så händer det lite mer hehe. den hon blir kompis med är han på framsidan.

2009-07-06 @ 11:32:26
URL: http://trassellica.blogg.se/
Postat av: Carro

hmmm, det där ska jag klura på:)

vilka fina bilder<3<3<3

grattis i förskott!<3 hoppas du får nått du önskat dig=)

2009-07-06 @ 19:14:02
Postat av: aaaaalvaaaaa

Nejj va fina ni är , mina saknade "barn" :')<3

2009-07-29 @ 01:33:38
URL: http://alvast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0