FEEEEEEL!

Kom precis hem från valpkursavslutningen. Det stora provet var ju idag, ni som läst vet ju. Då kanske ni undrar hur det gick?
Svar: Jo jag tycker det gick bra både på teoriprovet och själva provet Kex skulle visa vad hon kunde.
Jag fick mest poäng av alla på teoriprovet, eller ja det var en till som hade samma som jag.
Efter att vi hade gjort båda proven åt alla korv och pratade lite tillsammans innan det skulle bli dags för prisutdelningen.

Innan prisutdelningen var jag glad och nöjd efteråt var jag mindre glad...
Vi kom näst sist!! Först förstog jag inte varför det hade ju gått bra på båda proven och alla de andra fick en sak som var vid ungefär poäng 5. Det minsta jag hade var 7.
Senare när jag och Kex kommit hem tittade jag på provet lite närmare och la ihop poängen som stog att jag fått.
resultatet kursledarna skrev att jag fick var 43 poäng av 60 möjliga. Men jag tror dom hade räknat lite för snabbt. 10 poäng saknades!!!!!! Jag skulle ha 53 poäng inte 43.
För:
10+
8+
10+
8+
7+
10 är väl 53?

Jaja det där rättar nog till sig.

Imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag ska vara i stallet runt 10 så nu ska jag gå och sova, höres bloggen.

Undrar ni vad jag mer gjort idag?? Det får ni veta imorgon måste ha bilder på min fina lilla hund först :P


Kommentarer
Postat av: Carro

jaa, dom räknade nog lite fel... det blir ju 53! kul iaf att det gick bra=)kram <3<3<3



ps. ha det så kul i morn da o hälsa Solan från mig<3<3<3

2009-07-02 @ 22:39:02
Postat av: felicia

Fin header!<3

2009-07-04 @ 16:48:18
URL: http://trassellica.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

snygg design, jag tror jag ska försöka göra om min också, en snygg header är vad jag behöver.



Jag tror att Arwen kommer bli lik sin far när hon blir stor, den uppsynen han har på bilden på headern brukar hon ha också =)



kramkram



2009-07-05 @ 23:11:34
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0