VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE ÄR TILLBAKA

Nu är det klippt och klart ;P
Kex är klippt inför utställningen som äger rum om bara ynka 2 veckor inte ens det, vänta måste räkna dagar....
11 dagar kvar!!!! Hjälp, jaja jag tänkte ut en smart taktik igår, inte för att jag vill vinna det kommer jag ändå inte att göra på långa vägar men Kex skulle ju kunna få en liten gullig kritik. Så jag har tänkt ut en liten taktik som jag inte kommer att berätta fören efteråt, vet inte ens om det kommer fungera eller om Kex ens tänker som jag. Jag vet så mycket i alla fall att vi inte kommer få någon placering, men vad gör det. Det är ju bara på skoj ju. Mitt mål är att inte snubbla när vi går, jag vet aldrig var jag har fötterna nu för tiden. Hur många gånger håller jag inte på att stupa på näsan varje dag. Här om dagen ramlade jag, inget ovanligt, men jag lyckades till och med ramla på näsan på det lerigaste stället på hela skolgården, bingo liksom! Att inte snubbla är mitt mål och Kex mål är att inte leka studsboll och kunna stå stilla i i alla fall 10 sekunder. Ja vi får väl se om våra mål lyckas och vårt mål tillsammans är att ha så kul som möjligt! Kex ska få vara med hela tiden, det är ju en jätte bra chans att träna på miljöträning, så mycket hundar det finns där. Nej nu ska jag gå ut och fota och jag tar Ida med mig, Kex är inte hemma än :(
Nej nu ska jg leta reda på min kamera var nu den har tagit vägen..... hm....?


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

må bästa "Kiss Me" vinna ;)



det ska bli roligt att ses igen.



Kram Lisa och Arwen

2009-12-07 @ 19:42:06
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0