GUL OCH BLÅ





Hjälp mig, jag håller på att bli som mamma, ta inte illa upp mamma. Jag älskar dig i alla fall!
Mina klumpigheter fortsätter, usch, härom dagen höll man på att nästan bli gul och blå.
Skulle ut med Kex och skulle ta den snabba vägen ner för en liten backe vid huset. Vad tror ni händer,  ingen stor överaskning va? Såklart ramlar man precis innan backen och så tror Kex att vi ska leka och springer för fullt ner för backen med mig dragandes efter på mage. Det gick bra jag lovar och Kex hade ju kul. Det hade inte jag, inte roligt, fast det måste sett väldigt kul ut.
Hur som helst så ställer man sig upp spottandes och fräsandes som en katt med massor av snö i skorna, innan för tröjan  och i munnen. Lyckad början på sin fina långpromenad. Ja men det gick i alla fall bra. Så skratta på ni, det bjuder jag på...
Sitter och väntar på min två benta bästis, hoppas hon kommer snart. Vi ska alla tre, jag, Kex och Felicia ta en riktigt härlig lång promenad, härligt värre. Jag raporterar senare hur många gånger jag ramlade, hoppas bara att jag kan hålla räkningen den här gången...

Igår var det grötfrukost ute på klubben, med lucia tåg och allt. Jag var tomte tillsammans med Kex som var Rudolf. Det var roligt, Kex horn verkade uppskattas. Nej nu ska jag dra, Felicia har äntligen kommit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0