FÖRE - EFTER



FÖRE                                                                   -                                          EFTER

klippningen :)

Hon är mycket snyggare i verkligheten än på efter kortet. Dels för att hons står som en hö säck på båda korten och idag har pälsen lagt sig lite och blivit mycket finare! Usch, nej korten ser verkligen inte bra ut! Men jag tänkte att ni kanske ville se hur fin hon blev, synd att det inte syns.
Mamma hjälpte mig igår med att fin klippa då jag inte vågade klippa själv - haha. Jag är nöjd och mamma verkar också vara det, så nu är vi nästan redo inför morgon dagen. Idag ska bara väskan packas och mitt rum städas. Det ser ut som om mina kläder på något konstigt vis har hamnat utanför garderoben, hmm undra hur det har gått till?? Plus att alla mina strumper ligger utspridda över hela huset.... Zenta.
Nej, nu blir det städa av

Kommentarer
Postat av: Carro

lycka till;D vi måste träffas snart!!

kram Carro<333

2009-12-12 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0