FARVÄL 2009

Dags för ett nytt år. Känner mig ganska redo för det faktiskt även om 2009 har varit det bästa året i mitt liv någonsin så kommer 2010 också bli ett bra år känns det som. Mycket nytt kommer att hända för både mig och Kex.





ÅRETS HISS OCH DISS

Årets hiss är ju helt klart Kex, inget har varit bättre än vad hon är!

Årets diss är att ha förlorat en av mina bästa vänner. Även fast han var en fyrfotad sådan, Kevin.

MÅL FÖR 2010

Starta lydnads klass 1 med Kex

Vinna LK 1 en gång, minst

Starta i Junior Handling

Utställningar

Lära mig klippa bättre, klippa till minst 3 utställningar själv (!)

Lära mig ännu mer om hundar

Överleva skolan.....

Göra mitt bästa i alla lägen ;)


Dags för att välkommna nästa år snart, Gott Nytt år allesammans, hoppas ni får ett jätte bra 2010. Världens hundår. Ses nästa år - haha!

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

men agilityn då?? ska ni inte tävla agility? eller är hon för ung.. Vad roligt detta nya åt kommer bli, nu kan man äntligen sätta igång och träna och tävla för fullt =D

2009-12-31 @ 11:57:14
Postat av: Carro

Gott Nytt år!! vi ses, kram Carro<3

2009-12-31 @ 12:05:53
Postat av: felicia

GOTT NYTT ÅR!!! <333

2009-12-31 @ 15:20:26
URL: http://blooggis.blogg.se/
Postat av: Karin m Basta & Fixa

GOTT NYTT ÅR önskar vi dig Jenny, Kex och hela din familj.

Ha det gott och vi ses

2009-12-31 @ 15:42:33
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0