TWILIGHT!

Jag har blivit som galen, beroende av twilight serien. Har tagit mig igenom filmen "Om jag kunde drömma" och boken "När jag har din röst" alltså ettan och tvåan. Nu förstår jag hur Felicia känner sig... bara måste få läsa de andra böckerna snart! Jag får inte det här ur huvet, det jag har läst repiteras om och om igen. Snart kommer film nummer två ut "New moon" heter den. Har ingen aning om varför boken heter en sak och filmen en annan, någon som vet?

Om det är någon som inte har en bok och läsa men som hemskt gärna vill ha en är TWILIGHT böckerna böcker som jag reckommenderar starkt. Tror att det skulle vara bra att läsa böckerna i ordning!

Vi hörs imorgon, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har haft lite annat för mig nu. Men imorgon lovar jag er ett riktigt inlägg och bilder.
Några av er kanske undrar hur det gick på tävlingen jag och Kevin var på. Vi blev inte diskade någon gång och kom på 11 plats i hoppklassen av 45 andra hundar, mer säger jag inte. Men det gick väl ganska bra...


twilight, twilight, twilight, twilight, twilight, twilight . . . ! .



 
Trailern till "New moon" premiär i november tror jag att det var :)

Kommentarer
Postat av: Carro

det va kul igår=D

tror att jag ska läsa böckerna=)

kram till dig, Kevin o Kex<3<3<3

2009-08-07 @ 17:42:18
Postat av: felicia

Dom ska börja på tredje filmen om några dager:)

2009-08-07 @ 20:09:06
URL: http://trassellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0